torsdag 1 januari 2009

Länkad rökkvarts

Har upptäckt rökkvarts och kan liksom inte låta bli dessa fina halvädelstenar.
Här i länkat halsband och armband. Ganska pilligt att göra, men gillar resultatet.
Har nu tillbringat härliga helger med "den stora familjen" som barnen brukar säga. Underbart! Nyår förgylldes dessutom av goda vänners dotter Leia. En 2-åring kan få fart på tillvaron. Värsta charmtrollet.
Ikväll kom jag äntligen iväg och dansade lite salsa. Fick bra gung på höfterna och jag gick hem när jag var på topp. Härliga hybris! (Försöker lära mig att lämna dansgolvet när jag ännu inte hunnit slå till någon alltför hårt och idag lyckades jag. Ha!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina pärlor! Grattis i förskott på din födelsedag! Hoppas du får en mysig dag! :-) Hälsningar från Anneli