tisdag 20 januari 2009

Welcome to the jungle...

...eller i väntan på bilder...

Har ägnat sista tiden åt att göra ringar, men har inte lyckats få till några fina bilder. Får liksom inte till zoomningen med min gamla kamera. Sätter nu mitt hopp till mamma som är grym med kameran i högsta hugg (hon är grym över huvudtaget).

Har förutom att fixa med mina smycken även på allvar upptäckt Guns N' Roses. Klicka HÄR för att njuta av en av tidernas bästa låtar. Låt er även inspireras av de snygga frisyrerna och de utvecklade headbangarna.
Tyvärr läste jag i tidningen att headbanging är mycket skadligt och att det kan ge kroniska hjärnskador. Har av detta skäl lovat mig själv och min familj att aldrig, jag upprepar ALDRIG mer, ska ägna mig åt detta.

Klickar ni HÄR får ni se killar som borde vara helt invalidiserade vid det här laget or did they die headbanging? Alla har vi våra laster...

1 kommentar:

Anna sa...

Vill se dig hålla igen när partyfeelingen grabbar tag i ditt inre... det är då du headbangar och det inre tar över det yttre och jag går ner i spagat...