måndag 26 januari 2009

Armband med grå blomma

Hittade gråblå platta pärlor i pärlemor som passade perfekt donutsen. Ganska nöjd med resultatet.

Foto: Kina Andréason

Helgen på hästryggen var helt fantastisk. Min häst hette Buck och var lika cool som namnet antyder. Jag var inte alls lika cool, men väldigt lycklig. Buck är en väluppfostrad och tålmodig cowbojsar-kuse.

Dessvärre är min ända inte van vid att gnuggas mot en sadel i fyra timmar per dag så idag hade jag behövt sittring på jobbet. Ska ta tåg till Stockholm imorgon vilket blir en härlig utmaning för ändalykten. Får väl stå upp i restaurangvagnen hela vägen.

3 kommentarer:

PetraO sa...

Armbandet är helt fantastiskt fint! Ha det bra i Stockholm och tänk på att inte gå på för hårt i restaurangvagnen...

Anna sa...

Fint armband, sån grym grej med de där inuti. I sommar ska jag sitta och pilla fram nya idéer på verandan medan du sitter med din gamnacke och gör fina saker till mig! Woo HOo!

Anonym sa...

Hej Du!
God fortsättning och så! Hör av dig till mig nästa gång du är i Sthlm och har chansen, kanske kan vi klämma in en fika om vi inte hiner med något annat, det skulle vara sååååå kul att ses. Kram E