lördag 6 december 2008

Att leka affär...

Roliga donuts i apelsinorange. Just detta armband fick min dotter Klara.

Idag har jag förberett inför morgondagens julmarknad. Familjen skrattade åt mig när jag ställde upp hela bordet med smycken och allt i vardagsrummet. Som när man var liten och lekte affär liksom.

Har haft en underbar dag på stan med nyblivna frun Nina. Vi unnade oss dubbel fika och en och annan julklapp... (bl a till mig själv eftersom min man inte köper några julklappar (med undantag för barnen), så händig kvinna reder sig själv. Jag får alltid precis vad jag önskar mig. Alla nöjda glada.)

3 kommentarer:

Anna sa...

Vi är ju också alltid nöjda med våra julklappar från/till varandra. Smarta brudar.
Kan se dig leka affär. Lite mer plats hos er i La stada än när vi bor 8-9 pers + katt+ marsvin på 70 kvm... dessutom tar ju garner och sländor en del plats.

PetraO sa...

Wow vilket armband! Hoppas att julmarknaden går bra, kanske tittar jag förbi. Kram

Anonym sa...

Hittade precis hit! Vilken härligt blogg med rolig och välskriven text och vackra smycken, blir riktigt inspirerad.

Kika gärna in hos mig:
http://blackstone.driftig.nu