lördag 29 november 2008

Halsband och big sexy hair

Halsbandshängen med plattor i pärlemor.

Idag ska vi på bröllop. Så fantastiskt kul. Har sett fram emot detta i flera månader och nu är det äntligen dags. Min man har hyrt smoking! Ett under över alla under.

Själv har jag shoppat loss lite för mycket sista tiden. Här ett urval av det som hamnat i mina kassar: svart kort kjol, hårmousse med namnet "Big sexy hair", röda underkläder (bl a bh med upp-puffningseffekt) mm. Någon djupare analys behövs inte. Woo hooo!


Tillägg: Efter att ha testat hårvårdsprodukten "Big sexy hair" tyckte min man att jag såg ut som Elisabeth Höglund (nyhetsreportern ni vet). Antingen var hårmoussen inte en bra investering trots allt, eller också är det nåt fel på min man.

1 kommentar:

Janette Millbom sa...

*skrattar högt* Elisabeth höglund? Big sexy Hair? herregud, vart köper man sånt? Något för en med spikrakt hår? :-D

Hej förresten, det är jag, janette, som flög på dig idag på julmarknaden och beundrade dina smycken (eh...som antagligen tusen andra men iaf, vi snackade bloggar och anna och petra)

:-)