söndag 2 november 2008

Saturnusarmband

Här variant på armband med dubbla donuts. Att få in de små donutsen i de stora fungerar sällan så jag blir lika glad varje gång det lyckas.
Materialet är, som oftast, pärlemor och sötvattenspärlor.

Har träningsabstinens. Imorgon dags för "Jonas-pass"! Yes!

Tillägg 1: Kom precis från salsa. Shit à la bänken så härligt...med ett stort undantag. En kille envisades med att dippa mig nästan ända ner till golvet. Läskigt. När han ville börja kasta mig upp i luften (!!!?!) var gränsen passerad med god marginal och jag tackade för mig. Klarade mig med livet i behåll. Puh.

Tillägg 2: Nu kommer någon kanske inte att tro mig, men när killen skulle kasta mig upp i luften så log han diaboliskt och visade tänderna. Han hade huggtänder, ni vet som Dracula. De såg väldigt äkta ut...alltså inga såna där lösa i plast där den övre och nedre tandraden sitter ihop, utan the real thing. Hu.

2 kommentarer:

Anna sa...

Shit Alabama så snyggt det är!
Har krångel med nacken, partytrixade för mycket igår. Jobbigt inför imorgon, men jag kan ju alltid köra ben och en del annat. Jag fixar hjärtan...

Anonym sa...

Hej! Jag ska börja tillverka egna silversmycken och eventuellt sälja över bloggen. Har du några tips och förslag på hur jag ska gå tillväga? Tack på förhand