tisdag 5 februari 2008

Nytt namn - Ny blogg

Insåg nyligen att det finns ett etablerat smyckeföretag som heter Niice. Har sedan dess klurat på att byta namn och har äntligen klurat klart. OOPS smycken tar nu över!

Hoppas förstås att ni som ibland besökt NAJS smycken följer med hit till min nya blogg. Ibland är det riktigt skönt att börja på ny kula.

Mitt pågående projekt: halsband med mörka donuts. Testar denna modell efter önskemål från Karin. Ska förhoppningsvis matcha hennes armband i samma material. Ser lovande ut hittills. Gillar verkligen de runda formerna.

4 kommentarer:

PetraO sa...

Men Karin vilken snajsig blogg - undra just om jag skulle ta och renovera min också någon dag. Bra namn också!
Petra

Anonym sa...

Jag hittade hit. Jag länkar gärna till din sida på mitt space och min hemsida. Hoppas att det är ok.

Anonym sa...

I Love! :-)

Anonym sa...

Hejsan ...
Hittade hit genom Vero, blev lite nyfiken på din sida då jag såg "reklamen" inne hos Vero. Alltid kul och kika in på nya sajter. Ha en bra vecka! Kommer åter en annan dag.

//Angel