söndag 24 februari 2008

Solbrun hud och båtfix...

Tänkte att detta halsband kan vara fint till solbrun hud. Insåg idag att våren snart är här.

Min man går omkring som en äggsjuk höna nu när det snart är båtsäsong. Hela vintern går han och planerar allt som ska fixas med båten. Han suckar och pustar, men är ack så lycklig. Här bild på vår underbara båt Nyphea, en Lotus Scandinavia. Även jag längtar.
Hade med mig hela pärlverkstan när vi seglade förra året. Trångt och opraktiskt, men helt omöjligt att vara utan i två veckor.

5 kommentarer:

Anna sa...

Den heter Nymfot och inget annat, he he.

PetraO sa...

Känner igen det där med äggsjuk höna+mannen+segelbåt... Skitsnyggt halsband, det kommer absolut att göra sig till solbrännan!

PetraO sa...

Hej Karin!
Vill bara kolla om du sett att dollarn är väääldigt låg just nu...
Kram Petra

Smycka dig sa...

Tjenis.. vilken tur att man inte behöver prata för att blogga..skulle inte låta vackert just nu;D

Dina smycken kittlar alltid ögat, det med fyrkanterna var orginellt och läckert...spännande hemsida du länkade jag ska spana in den senare..

Tack för kommentarerna du är för gullig...jag är ju så dålig på att fota smycken jag ser att du minsann är proffs:)

Det är ju så kul att pyssla..jag är ju så sugen på att prova luffarsmide få se om det blir av någongång..
Ha det bäst
Kramis
Lotta

Anna sa...

Nyyyyyyymfooooot sa jag. He he.