söndag 12 oktober 2008

Vinröd lyster


Spana in de vinröda sötvattenspärlorna. Fantastisk lyster. Fick gåshud när jag packade upp dem.

Här armband med tillhörande halsband - som vanligt i pärlemor och sötvattenspärlor.

Kan för övrigt rekommendera tåget mellan Stklm och Göteborg om man vill få en sanslös upplevelse. Ibland klaffar liksom allt. Tillbringade hela resan i restaurangvagnen där vi faktiskt tömde baren och hade värsta festen. Kände bara två personer då resan började. När vi klev av kände jag hela världen. Woo hooo för att vad som helst kan hända!

3 kommentarer:

Anna sa...

Morsan som sa att du var den ordentliga... det är vad jag är itutad. Du är nu för alltid värsta partypinglan och argbiggan (tänk IM, GS och KF) i en lööööövly mix (me like men har skvallrat till både Modern och Veronika)!
Moonie= duktig, balanserad och humöret under ständig kontroll. Lägg till diplomatisk.
Karääää= festprisse, ostadig personlighet och mindre bra karaktär. Lägg till älskar goooooodis.
HAAAAA HAAAAAA!

miastick sa...

Fantastiskt! Både smyckena och restaurangvagnsstoryn. Nu längtar jag till på onsdag.

PetraO sa...

Och jag som åker med 7.42-tåget imorgon bitti - tror du det funkar då också? Grymma smycken!