måndag 6 oktober 2008

Smycken till alla...

Här halsbandshänge av pärlemor och en sötvattenspärla. Kan hängas i kedja eller i ett enkelt snöre. Självklart kan man göra två likadana och sätta krokar så vips har man ett par örhängen istället.

Precis hemma från helt fantastiskt träningspass med syster och väninna. Ledaren Jonas får mig att lyfta mer än jag någonsin gjort och skratta...samtidigt. Nu har jag ömma muskler men flinar fortfarande. Svett, adrenalin och pur glädje.

Imorgon åker jag på utbildning igen. Lyxigt. Den här gången lämnar jag kvar pärlorna hemma. Förra gången hann jag inte ens titta på dem.

Idag kom fem (!!!) paket på posten. När jag kom hem från jobbet hade min man byggt ett torn på köksbordet av alltihop (misslyckades i min ambition att vara först hemma) och han satt och bläddrade i båttillbehörskataloger vilket är ett varningstecken. Man utvecklar ett sublimt signalsystem när man har levt ihop några år.

Inga kommentarer: