måndag 21 april 2008

Sobra donuts och galopp

Ovala donuts i pärlemor med vita sötvattenspärlor. Hänget kan tas av och halsbandet varieras.

Att rida igår var underbart (och mina innerlår är idag ca 1 dm kortare än vanligt). Många år sedan jag red lektion sist och har glömt allt, men det gör ingenting. Barnen och jag så nöjda. Nu nedrans ska vi rida på helgerna. Målbilden är full galopp över grönskande äng. Yiee-ha! (Har inte vågat berätta om målbilden för ridläraren ännu. Allt har sin tid...)

3 kommentarer:

Smycka dig sa...

Hej vilka vackra donuts med oval form..har jag aldrig sett förr;D

Det där med korta muskler känner jag igen..vi bowlade förra helgen och jisses vad kort rump muskeln var;)))

ha det bäst
Kram
Lotta

H@nn@ sa...

Hej, du gör riktigt fina smycken..:D Jätte kul med dounts och inte vanliga sötvattens pärlor..:D riktigt fint.. Halsbandet med ovala dounts var jätte snyggt!!
Kram
Hanna

H@nn@ sa...

Hej. :D Tack så mycket för komentaren. Jag och min Mamma har jätte bra relation. Ser även att hon skriver till dig.. Min mamma är nämligen "smycka dig".. Det var faktiskt därför jag hittade till din sida..:) Jag har aldrig varit och kollan på eBay.. Men måste nog göra de..:D Är så kul när man hiottar något som ingen annan har.;D
Kramar
Hanna