söndag 23 mars 2008

Rostigt och rosa

Hinner sitta en del med pärlorna nu när jag är ledig. Det är härligt och lyxigt att ha så gott om tid.
Här ett donut halsband med snäckskals- och sötvattenpärlor. Hänget som vanligt löstagbart.

Har insett att pärlandet har en del bieffekter som jag uppskattar: Började blogga, bl a för att kunna lägga ut bilder på mina smycken.
Försökte fotografera. Bilderna ofta ganska fula. Lärde mig grunderna i Photoshop.
Nu funderar jag på att försöka lära mig att göra en hemsida. Det kan väl inte vara så svårt?

3 kommentarer:

PetraO sa...

Självklart ska du göra en hemsida - vad kul!

Anonym sa...

Självklart ska du fixa en hemsida. www.one.com har billiga och lätta hemsidor. EButiker kostar ju en del i månaden och one.com får man lägga upp som butik har jag förstått, men man har dock ingen "kundvagn". Hade dem innan jag skaffade ebutiken och det funkade bra när jag hade smycken enbart på hemsidan. När det blev pärlor också behövde jag ha en eBtuiken med kundvagn.

Otroligt vackra halsband du har gjort. Har själv jobbat en del med pärlor i helgen. Var iväg på utställning hela påsken. Hyfsad försäljning och hann även sitta och pärla under tiden. Kunde det bli bättre? *flin*

Ha det gott!

PetraO sa...

Jag ääälskar mitt nya halsband - det är vackrare än jag kunnat ana!
Kram Petra