lördag 8 mars 2008

Ännu mera donuts...

Normalt brukar jag somna i soffan framför TV:n på fredgar. En gång vaknade jag av att chokladbiten jag just hade stoppat i munnen dunsade i golvet. Men det kanske säger mer om mitt förhållande till godis än om mina fredagsvanor?
Min man har börjat surna till eftersom jag även vaknar när han ändrar kanal. Det får han ta mig tusan inte göra. jag ville ju se just det programmet!
Igår drabbades jag dock av en energichock. Shit alabama! Kunde inte sluta. Gjorde bland annat detta halsband med donuts och sötvattenspärlor. Hänget kan tas av och halsbandet användas utan - en vardags - och en festvariant. Vid 03.00 gick jag motvilligt och lade mig och somnade som en stock.

3 kommentarer:

Smycka dig sa...

visst är det konstigt ibland är man jätte trött men skapar lusten är så stor i hjärnan att man fortsätter iaf.
Jag kan få städ il på kvällen precis när jag ska gå och lägga mig.. helkonstigt;D

Ditt gröna sköna halsband är helt rätt i vår då grönt är stora trend färgen..Kram
Lotta

Anna sa...

just ett sådant vill jag ha, gärna med två olika hängen att byta mellan! Du är världens bästa syrra baby!
Sitter och är avis på mig själv.

Anonym sa...

Jätteläckert halsband. Gillar verkligen designen! Tack för denna gången!
mvh Pernilla