torsdag 5 februari 2009

Gröna saturnus och märkliga ting

Saturnusarmbanden är
härliga att göra. Alltid lika glad när jag hittar donuts som kan pusslas ihop. Som vanligt i pärlemor toppat med sötvattenspärlor.

Foto: Kina Andréason

Tre märkliga saker:
1. Varför känns det som om veckan bara består av måndagar och fredagar? Tjoff-tjoff så har veckan liksom gått. Märkligt (men tur eftersom det är mina favoritdagar).

2. Köpte ett par nya jeans för ett tag sedan. De är tajta. Mycket tajta. Insåg vilka begänsningar detta innebär när jag knappt kunde ta upp ett tappat gem från golvet idag. Fick liksom halvlägga mig i luften för att nå det. Märkligt (att jag utsätter mig alltså, men detta hör nog till samma syndrom som fick mig att köpa "Sexy Hair-produkter").

3. Min älskade syster börjar gråta när hon pratar om spinnrockar. Märkligt (men jag älskar dig ändå...eller kanske just därför).

2 kommentarer:

Anna sa...

Helt fantastiska bilder! Sicken morsa vi har! Vad är en liten tår när man är frälst... och du, håll in magen!

Sillen stickar sa...

Jag har oxå köpt snortajta röda jeans! så tack för tipset hur jag ska plocka upp saker f golvet å tack hemleveransen. Ska bli kul å se vad min mor väljer;)
/Cilla -en som inte gråter av spinnrockar men dock av annat