måndag 1 september 2008

Mamma mia! Vilka bilder!


Min helt otroliga mamma fick fria händer med sin kamera och mina smycken. Det var en lyckad kombination. Titta på dessa helt fantastiska bilder! Jag är så nöjd! Tack mamma!

På bilderna ett set med armband av gröna donuts i pärlemor med infärgade röda snäckskalspärlor. Ändhänge av bl a en prickig glaspärla som matchar ringen.

Håller fortfarande på att varva ner efter ett helt otroligt träningspass. Följde med min syster på hennes favoritpass. Underbart. Urballat. Mersmak.

Foto: Kina Andréason

7 kommentarer:

PetraO sa...

Ojojoj vilka fina bilder! Du kan skriva "sålt" på det gröna armbandet!!! Jag mailar dig under dagen angående homeparty också! Kram

Anna sa...

Karääää, nu fattar du varför jag var tvungen att göra mitt partytrix efter passet, eller hur?!

miastick sa...

Oh my goood skriv sålt en gång till. Eller så kanske jag också ska ha homeparty... nu fick Petras kommentar igång mig.

Textil stil sa...

Läckert!!!!

Paulina sa...

Hej! Vackra smycken! Jag tillverkar också smycken och fick en jättekul idé som jag vill prova och undrar därför var du hittade den prickiga pärlan?
Kram Paulina

Anonym sa...

Men gud vilka vackra smycken????
Hur vet man vilka som fortfarande finns kvar o vad de kostar? Tex den här "flugsvamp"ringen? Eller den gröna ringen?

http://rosalucia.bloggagratis.se

Anonym sa...

Men gud vilka vackra smycken????
Hur vet man vilka som fortfarande finns kvar o vad de kostar? Tex den här "flugsvamp"ringen? Eller den gröna ringen?

http://rosalucia.bloggagratis.se