söndag 28 september 2008

Gröna örhängen

Sedan jag skaffade kontaktlinser är jag helt galen i örhängen. Måste ha varje dag. Här ett par av gröna donuts i pärlemor med sötvattenspärlor som dinglar under.

Alla mina örhängen har krokar i äkta silver.

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Var ute och fikade med hela familjen. Mysigt. På väg ut upptäckte jag att min man hade sin "Gerber" (sitt älskade multiverktyg) i bältet. Sa att han påminde mig om en skådis i en TV-serie, men att jag inte kunde komma på vem. Ena dottern sa: "Det måste ju vara Mr Bean", när jag egentligen tänkte på McIver - han som kan göra bomber av mjöl och vatten ni vet. Min man var inte helt nöjd med kopplingen till Mr Bean. He-he.

1 kommentar:

PetraO sa...

Tack för ikväll! Det var verkligen roligt att ha dig här och jag
är alldeles lycklig över alla mina presenter! Kram