tisdag 17 juni 2008

Överjordiska...

Kolla! Kolla! Hittade dessa fantastiska sötvattenspärlor i Köpenhamn hos SMYKS. Drabbades av rysningssyndromet direkt. Tror att jag ska göra ett armband till mig själv. Lyxigt värre.

I denna affär har de också roliga och lite annorlunda smyckestativ. Köpte liten ställning att hänga smycken på vid visningar, men valde silver istället. Man kan visst alltid hitta skäl att skämma bort sig själv litegrann. Bröllopsresa är ju ett tungt argument.

Tillägg: Måste ju visa bild på mina nya otroligt fina röda skor som bara råkade hamna i min ägo i Köpenhamn. Ojsan! Liksom snubblade in i affären (Butik Babouche på Nørre Voldgade 22) och ena foten slant in i skon och vips så var Visa-kortet draget och jag ute ur affären. Min make hann inte ens uppfatta vad som hände förrän det var för sent. He-he.

5 kommentarer:

PetraO sa...

Det var ta mig tusan vackraste pärlorna! / Kram Petra

Anna sa...

Var är bild på skorna, din gamla lyxhoppa?
Underbara pärlor. For me?

Min tråd sa...

snygga skor! Kommer du ihåg vad affären hette?

Anna sa...

Det är ju de där som var till mig... de är så snygga och perfekta till våra knöliga ankfötter.
Hur känns det att skriva make ?

Smycka dig sa...

Härlig resa ni verkar ha och vad kul att fynda lite annorlunda skor och pärlor;D

Häpnar fortfarande när jag ser era bröllops bilder ni är så fina:))))

Midsommar kramar
Lotta