tisdag 25 augusti 2009

I proudly present Greklandslinnet!

Brukar ju sällan visa något annat på min blogg än de smycken jag gör, men nu måste jag göra ett undantag.

Inför seglingen i Grekland gjorde jag detta linne och jag är sååå stolt (trots att det är så ojämnt stickat att mamma trodde det var mosstickning...he-he). Har inte stickat på många år och måste nu lära mig allt på nytt. Skänker en tanke av tacksamhet till min syster Anna som hjälpt mig. Puss på dig goa älsklingssyster!

Tillägg: Greklandslinnet var så varmt att det inte gick att använda i Grekland och jag använde det bara vid bildtagningen. He-he igen.

7 kommentarer:

Anna sa...

Woo Hoo, så snyggt! Vad ska du sticka nu då?

Sillen stickar sa...

AsaAPSnyggt!!!!! Extremt bra gjort! Du måste nog starta en till blogg: OOPS stickning
Å vilken stor biceps du har!
kram

miastick sa...

Grymt, vad kul att du gett efter för lusten att sticka. Nu är du fast. Ses jättesnart hoppas jag :)
(fast jag är extremt busy tråkigt nog närmaste veckan)

Janette Millbom sa...

Åh det var JÄTTESNYGGT på dig!! Vilket skön bild!

Jag säger som anna; vad ska du sticka nu då? :-)

Lillian sa...

Ser ju supersnyggt ut!

PetraO sa...

Nämen baby - du imponerar gång på gång, skitsnyggt på cool brud!

Elisabet sa...

Du ser helt fantastisk ut!
Kram E