onsdag 15 juli 2009

Vilda gröna

Har hittat nya fina pärlor - här "vilda" sötvattenspärlor som i smycken hamnar lite "hit och dit" som barnen på vårt sommarställe sa.


I måndags fyllde mamma år. Hurra! Vi ville göra efterrätternas Rolls Royce och blandade jordgubbar, vaniljsocker, marshmallows och gratinerade i ugnen med riven vit choklad - serverades med vaniljfluff. Eftersom detta visade sig vara så hysteriskt gott att ingen kunde sluta skratta så döpte vi rätten till "Laughter from hell". Yeah.

3 kommentarer:

Anna sa...

Den där prickiga i änden är fantastisk och färgen också!

Sillen stickar sa...

Hule Bah HuleBabadam Hule Babadam dam BaDam...(minfavvosång som liten!!!!!)...Habba Habba...ska jag sjunga när jag får smaka den efterrätten i bersååååååån!
Smycket är toppen och jag längtar efter mina! StorKramen f Ho i sveriges trädgård!
Jag själv är inte mig lik utan pump!

Annika sa...

Men du seriöst pärldrottningen... TUR jag planerar en liten smyckesstund hemma hos mig efter semestern (som för övrigt startar väldigt, väldigt snart _/)_/)_/) hehe) för det där armbandet var nåt av det snyggaste jag sett! Orange avslut som grädde på laxen liksom!

Vi hörs, kram Annika