onsdag 4 mars 2009

Turkost armband och luriga blodsugare

Turkost och limegrönt armband - som vanligt i pärlemor.

Har salsat ikväll. Härliga grejer.
Skrev för några månader sedan att jag blev uppbjuden av en kille som i dansens virvlar visade upp värsta huggtänderna (!).
Denne Mr Dracula var på plats ikväll och efter viss vånda (eftersom jag alltid varit väldigt rädd för blodsugare), vågade jag mig fram för att undersöka om han var äkta eller fake. Blev nästan besviken när han nu hade vanligt garnityr. Så kan det gå.

Sillen! När ska du hänga med och svänga höfterna?

2 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Planen var att jag skulle gå igår men då blev det brasilienklubb istället. Jag satsar på nästa vecka. Lite vampyrsalsa verkar ju spännande!
kram cilla
By the way snyggt med helt platt täckanderundlar i armbandet och finfina färger

Fröken Esurk sa...

Ojoj så vackra smycken! Turkos färg - min favorit. Vad kostar detta armband?