torsdag 10 juli 2008

Guld!

Här samma modell men med sötvattenspärlor i GULD(färg). Just detta halsband ska min goa mamma få när hon fyller år på söndag.

Kom precis hem från träning. Svettades såna otroliga mängder att jag ser nyduschad ut. Styrketräning är värsta kicken! Är fortfarande helt adrenalinstinn och har muskler som Arnolds lillasyster. Måste njuta innan de sjunker ihop till normalläge. Woo hooo som min syster brukar säga.
Nu ska jag packa inför färden ut till Orust imorgon. Semestertime!

3 kommentarer:

PetraO sa...

Superfina som vanligt! Hoppas ni får en skön semester! Kram Petra

H@nn@ sa...

Hejsan, du har något att hämta hos mig.. :D

Ha en bra dag
Kramar
Hanna

Smycka dig sa...

Suuuper duper fina halsband...jag älskar sötvattenspärlor och de var så fina till donuts:D

Hoppas du har det bra i sommar värmen..vi har däremot fått frysa en hel del men jag har ju Cypern att se fram emot:D

Kram
Lotta